מוכרים במחזורים של לפחות 150,000 ₪ בחודש? המספר הזה יכול לגדול בקרוב (משמעותית):

שירות מכירות במיקור חוץ

על בסיס הצלחה וצמיחה

יחידת מכירות אורגנית חיצונית שתשתלב בפעילות שלך ותגדיל את כמות המכירות ב40-200% (בממוצע) עם תשלום על בסיס תוצאות בלבד

(בלי להגדיל תקציבי שיווק, בלי לגייס ולהכשיר אנשי מכירות, בלי לשלם משכורות בסיס ובלי לדאוג אם הלידים מקבלים יחס ראוי)

*רוצה לבדוק אם יתאים לי לעבוד איתכם ולהגדיל רווחים- על אותו תקציב שיווק

מותגים מוכָּרִים, שֶׁמוֹכְרִים הרבה יותר איתנו:

*היה מתאים לי להגדיל את כמות המכירות ב40-200% יותר

לפני שנשתף אותך בדיוק מה אנחנו מציעים,

נשאל רגע את השאלה הכי חשובה:

כמה כסף (גלוי ונסתר) עולה מערך המכירות שלך כל חודש?

בלי להכיר אותך, התשובה שנתת? כנראה רחוקה מאות אלפי ₪ מהתשובה האמיתית.

ואסביר דרך דוגמא:
ניקח עסק שמוכר קורסים והכשרות ב-150,000₪ בחודש ומעסיק 3 אנשי מכירות.

העלות הגלויה היא משכורות + בונוסים + פנסיה + ביטוחים + נסיעות + נלווים + בקיצור הבנת…
וזה מגיע (לפחות) לאזור ה50,000₪ בחודש, כבר 33% מהמחזור.

אבל זה עוד בקטנה בהשוואה לעלות הנסתרת

שזה הכסף שאותו עסק בכלל לא יודע שהוא מפסיד כל חודש.

כי בוא נניח שאנשי המכירות מגיעים ל-10% המרה בממוצע,
בעוד הממוצע של אנשי מכירות אצלנו בנובה (בתחום הזה), עומד על 18% המרה.
מה המשמעות של 8% המרה?

עוד כ- 360,000 ₪ כל חודש.

וזה בלי לדבר על זה שמי שאיתנו גם חוסך את הזמן היקר שכרוך בניהול, גיוס והכשרה של אנשי מכירות וגם לא משלם את ההוצאות הגלויות מהסעיף הראשון

הבנת את הנקודה, נכון?

אז עכשיו נשתף אותך קצת על השירות שלנו

אנחנו הופכים להיות שותפים עסקיים של מי שאיתנו, שחשופים להצלחות והפסדים ולוקחים על עצמנו את מערך המכירות. הכי פשוט שיש.

זה אומר שאם נמצא בינינו התאמה ונשתף פעולה,

אחריות מלאה שלנו לבנות צוות מכירות אורגני בהתאמה אישית למוצר ולאנרגיה שלך, עם מנהל מכירות, מאמן מכירות, מחלקת גיוס ומחלקת אופרציה, שאמנם עובדים מרחוק – אבל נמצאים קרוב ללב הפעילות שלך.

היתרונות המיידים עבורך:

אין לך יותר התעסקות בלגייס, להכשיר ולנהל אנשי מכירות

אין לך סיכון לשלם שכר בסיס, ביטוח לאומי, פנסיות ועוד…

יורד ממך את החשש של אם איש המכירות יקום בבוקר או לא

 יש לך גישה מלאה למדדי מפתח (KPI'S) וביצועים דרך מערכת CRM

 ביטחון מלא שכל ליד מטופל בשיא הרגישות והמקצועיות

 והרווחים שלך הולכים וגדלים– בזמן ששנינו מרוויחים.
WIN-WIN.

והתשלום?

על בסיס הצלחה וצמיחה, בלי אותיות קטנות.

(כבר אמרנו: שותפים).

*השירות שלכם נשמע כמו מה שהעסק שלי צריך. אשמח להכיר!

אז, הכל בסדר… (?)

יש לא מעט אוניברסיטאות, מכללות, גופי הכשרה ובאופן כללי עסקים טובים ונפלאים בישראל, עם פוטנציאל סקלביליות בשמיים, שהכל בהם בסדר:

יש ביקוש ללימודים שהם מציעים

מאמצי השיווק מייצרים תוצאות

 הצוות עובד קשה (ובאמת משתדל)

והמכירות? הן טובות. הן אחלה. הן 'בסדר'.

או… במילים אחרות:

" יש מחזורים מדהימים – ויש מחזורים עם חצי כיתה…"
"הלימודים שלי הכי חזקים בשוק, אין לי מושג מה תכלס המתחרים שלי עושים בשביל למכור יותר ממני"
"חלק גדול מהיום שלי הוא סביב המכירות, אבל ככה זה…שם הכסף שלי"
"היו לי אנשי מכירות תותחים, אבל הם באים והולכים. מה נעשה, זה תחום כזה עם תחלופה מהירה"

ובקיצור: המכירות בינוניות.

אבל רגע, איך יכולים להיות שלימודים מבוקשים ושיווק אפקטיבי,

מביאים רק למכירות בינוניות?!

אז בתור מי שבעשור האחרון עומד בראש הפירמה שאחראית על מערכי המכירות של המכללות הגדולות בישראל, אני יכול להעיד שכשעסק בתחום הזה לא ממצה את פוטנציאל המכירות שלו,

זה קורה לרוב בגלל אותן 4 טעויות נפוצות:

One Man Show

המנכ"ל, או אחד השותפים, עושה את המכירות בעצמו ובאמת מביא אחוזי המרה מדהימים…
רק שזה לוקח ממנו הרבה זמן ואנרגיה שבאים על חשבון הפיתוח העסקי – ובסוף, הוא גם לא מצליח לחזור לכל הלידים בזמן.

הכסף נופל "בין לבין"

יש אנשי מכירות – והם עובדים יפה! עד שמתחיל (שוב) הלופ הבא:

1. אחד מאנשי המכירות מחליט לעזוב או ש"מזייף" ומועזב
2.
מתחילים גיוסים אחרי איש מכירות מתאים אחר
3. לוקח זמן להכשיר אותו עד שהוא מתחיל למכור 
ככה יכול לעבור פרק זמן של חצי שנה, עם אין ספור עסקאות שהלכו לפח "בין לבין" כי לא היה מי שיסגור אותם… והופס, שוב מתחיל לופ.

שיעור חופשי

המנכ"ל, שהוא (מה לעשות) לא מנהל מכירות, לא יכול לתפעל במקביל גם את העסק וגם מערך מכירות שיכול לתגמל, לנהל, לפדבק ולהשביח את התוצאות של אנשי המכירות שלו.
התוצאה – יום אסל יום בסל, תלוי באנרגיות שאנשי המכירות קמו איתן בבוקר.

יאללה, נזרום

מישהו בעסק עושה את המכירות 'על הדרך' – בלי תשתית מכירות מתאימה…

והתוצאות? בהתאם.

וכל אלו, משאירים המון כסף על הריצפה כל חודש, במקום לצרף אותו לשורת הרווח.

(יש עסקים שברגע שיצבנו אצלהם את אחד מהאלמנטים האלו –
חוו גדילה של פי 2 ופי 4 במכירות תוך שבועות בודדים, על אותו תקציב שיווק)

"תוך שבועיים הכפלנו את המכירות"

מזל כהן | תוספי תזונה והדרכות לחיים בריאים

תגידו, לא הזוי?

לתפעל מערך מכירות חזק ויציב,
שמותאם באופן ייחודי לעסק ויודע למכור יפה על בסיס קבוע, זה מקצוע.

הרי בשביל לייצר לידים כולם לוקחים קמפיינר ומחפשים אחד תותח, שפיץ עולם,
עם כמה שיותר קבלות וניסיון, בשביל שיהיה אפשר לישון בשקט בלילה שתקציבי הפרסום בידיים של איש מקצוע.

אז איך זה כשזה נוגע למכירות, הדבר הכי חשוב בעסק, הרבה עסקים בכלל לא חושבים לפנות לאנשי מקצוע?

אולי כי הפעולה של להרים טלפון

מרגישה כמו פעולה קלה…

אז זהו. שזו לא פעילות קלה.

יש פה מומחיות על בלבנות את השיחה על פי מודל טיפול בהתנגדויות
לקיים ראפור; להיצמד לתסריט שיחה שעובר דיוקים ושיפורים כל הזמן; לגייס את אנשי המכירות המתאימים למשימה; לנהל אותם; למתוח אותם להגדלת אחוזי ההמרה; לפדבק אותם; לשמר אותם…

ובעל עסק,

מוכשר ומקצוען ככל שיהיה בתחומו, ברוב המקרים לא יכול, לא צריך (וכנראה שגם לא רוצה), לתפעל מערך מכירות כזה!

*בטח כשנהיות לו "צרות טובות" ומעמדי המכירה הולכים ומתרבים…

אז מה הפתרון?
פונים לאלו שזה כן המקצוע שלהם.

הכירו את

שירות מכירות במיקור חוץ

על בסיס הצלחה וצמיחה

ב 10 השנים האחרונות אנחנו הופכים לשותפים עם עשרות מכללות וגופי הכשרה מובילים והאחריות שלנו להקים, לנהל ולתפעל עבורם מחלקת מכירות אינטגרלית חיצונית, בתשלום מבוסס תוצאות.

הדיל הוא כזה: 

מעבירים לנו פניות – ואנחנו מייצרים מכירות באחוזי המרה גבוהים יותר, עם תשלום על צמיחה והצלחה בלבד.

ככה זה עובד:

תשתית בתפירה אישית

כל מותג הוא ייחודי – ולכן כל תהליך איתנו הוא ייחודי. אנחנו מתחילים למכור רק אחרי שהשקענו בבניית תשתית מכירות תפורה אישית ללימודים/מוצר: תסריטי שיחה, מודולים לטיפול בהתנגדויות, פיצ'ים מותאמי אווטאר- והכל במטרה שאנשי המכירות שלנו יכירו את הD.N.A של המותג – ויציגו אותו בצורה מדויקת לקהל היעד הרצוי

לוקחים אחריות

כל מערך המכירות עלינו, אנחנו מרוויחים רק על בסיס מכירות מוצלחות.

זה כולל: גיוס, ניהול, הכשרה, השבחה, שימור, אימון, משכורות וכל מה שכרוך בניהול צוות מכירות שיודע לייצר לך תוצאות

שקיפות

אנחנו אמנם רחוקים מהעין, אבל משאירים את השותפים שלנו בלב העניינים, כל הזמן

מתמשקים עם הCRM, נותנים גישה להקלטות שיחה, שולחים דו"חות רלוונטים, משתפים בתהליכים פנימיים ואפילו מצטרפים לכנסים שצריך בהם מכירות "שטח". כל מה שצריך.

ניסיון מהשטח

יש לנו ניסיון בגיוס 200 אנשי מכירות בשנה ממוצעת – ככה שנדע לאתר אנשי מכירות שיתאימו בדיוק לתהליך המכירה ולאופי הייחודי של כל תהליך מכירה

*מתאים לי גידול אגרסיבי בשורת הרווח שלי

אז איך זה מרגיש כשיש כזה שיפור במערך המכירות?

מעבר לרווחים שהולכים ועולים, מעבר לתחושת הגאווה שעוד ועוד לקוחות וסטודנטים נרשמים ללימודים ו/או רוכשים הכשרות, מעבר להקלה שמגיעה כשלא צריכים יותר לגייס ולהכשיר אנשי מכירות,

יש את הדבר הכי חשוב:
נכנס יותר כסף לחשבון. באופן קבוע ויציב.

הנה, תקשיבו להם:

"כבר בחודש הראשון מכרנו ב-600,000 ₪"

אורי לוי | מנכ"ל האקדמיה לאמזון

"אנשי המקצוע של נמרוד מדהימים!"

ד"ר אופיר שיין | מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית

"כבר בחודש הראשון – המכירות שלנו הוכפלו!"

ניצה יצחק | מנכ"לית ובעלת סטודיו 'מתוק מהלב'

איש המכירות מכר ב80,000 ש"ח – בזמן שאני מטייל בהודו"

עומר שריר | מתמחה בפירוק חרדות

"תוך כמה חודשים – הנרשמים ללימודים גדלו כמעט פי שניים, כל הטיפול במערך המכירות ירד ממני לחלוטין – והיום אני מרוויח גם יותר כסף וגם יותר זמן פנוי!"

השם שלך | העסק שלך

למי השירות שלנו יתאים?

אנחנו משקיעים המון בכל תהליך ובוחרים רק עסקים שמוכנים לצמיחה, שיש להם מוצר טוב, לידים יציבים ושירות מעולה, כשזה המצב אנחנו יכולים לבוא לעשות עבודה נהדרת.

אז אם אתם עומדים בתנאי הסף הבאים, נוכל לבחון עבודה משותפת:

 מחזור מכירות חודשי של מעל 150,000 ₪

 מוצר פרימיום בשווי לפחות 6,000 ₪

 יכולת לייצר מינימום 200 לידים בחודש, באופן קבוע ויציב

 יכולת הכלה של כמות עסקאות גדולה 

  רצון לצמיחה אגרסיבית בשורת הרווח 

אז איך בדיוק זה עובד?

1
קודם כל, משאירים פרטים

מלאו פרטים מלאים בדף זה – ונחזור בשיחת היכרות ראשונית (עד 48 שעות)

קודם כל, משאירים פרטים
2
נעים להכיר!

נחזור בשיחה, נערוך היכרות, נשמע עלייך ועל העסק שלך (ואתה עלינו), נבין את האתגרים כיום בעסק שלך, נכיר את מנגנון המכירות שלך – ובמידה ותמצא התאמה ורצון משותף, נתקדם לשלב הבא.

נעים להכיר!
3
מתחילים בהקמה – בונים תשתית מכירות בהתאמה אישית

בשלב הראשון, מתחילים לבנות את תשתית המכירות, הבסיס של כל מערך מכירות חזק. 
זה מתחיל בניסוח תסריטי מכירה בתפירה אישית לקהל היעד, בהשראת ה-DNA של המותג, בתמיכת נתונים רלוונטים ובהתאם ללימודים שנמכור בקצה.
אחר כך נבנה מודולים לטיפולים בהתנגדויות, נרכיב מודל תגמול שישמור את המוטיבציה בשמיים ולבסוף נקבע נהלי עבודה מסודרים.

מתחילים בהקמה – בונים תשתית מכירות בהתאמה אישית
4
גיוס מדויק

רק אחרי שיש לנו תשתית יציבה, נרכיב את האפיון של כוח האדם המתאים ביותר ("מתאימים את האיש למשימה") – ולאחר מכן נתחיל במלאכת הגיוסים. 
*אנחנו מגייסים מעל 200 אנשי מכירות בשנה, ככה שאנחנו יודעים איך לעשות את זה מעולה

גיוס מדויק
5
הכשרה מקצועית

(נעשה גם בשוטף)

אחרי שהרכבנו את צוות המכירות המתאים למשימה, הוא מתחיל בהכשרה מקיפה על ערכי המותג, הפעילות של המותג, השפה שלו וכמובן: חיבור והבנה בלימודים הספציפיים אותם ימכרו והייחודיות שלהם, כדי לשמור על מקצועיות שיא בכל מעמד מכירה

הכשרה מקצועית
6
הכשרה מכירתית

(נעשה גם בשוטף)

אנשי המכירות שלנו עוברים בשוטף סימלוציות ותרגולים שמכינים אותם לרגע האמת  – ולאורך כל הדרך יש מעקב על הביצועים, מגמות השתפרות, עבודה עם מאמני מכירות, מבדקי ידע, הכשרות נקודתיות – וכל מה שצריך כדי לשמור עליהם בכשירות שיא.

הכשרה מכירתית
7
פינישים טכניים

לאחר שיש תשתית מכירה ויש צוות ייעודי שמוכן להתמודד עם מעמדי מכירה – הצעד האחרון בהכנות יהיה לבצע אופטימיזציות וחיבורים טכניים למערכות הCRM שלך, ככה שלצוות תהיה גישה לפניות רלוונטיות ולך תהיה שקיפות מלאה על כל שיחת מכירה שיוצאת.

פינישים טכניים
8
זהו, מנהלים עבורך את מערך המכירות!

מוכרים בשוטף

מכאן זו כבר אחריות מלאה שלנו לייצר לך (ולנו) רווחים יפים, תוך כדי שמירה על שקיפות, השתפרות מתמדת- והכי חשוב: יצירת רווחים וזמן פנוי עבורך לפתח את העסק.

זהו, מנהלים עבורך את מערך המכירות!

לקביעת שיחת ייעוץ

מלאו פרטים מלאים – ונחזור עד 48 שעות

נעים מאוד, נמרוד הבדלה

נשוי למאי ואבא לשניים, בעל ניסיון של מעל עשור בליווי והשבחה של עסקים,  כולל הקמת מערכי מכירות וייעוץ לחברות מהגדולות במשק.

כיום עומד בראש פירמת NOVAשכחלק מפעיולתה מתמחה במתן שירותי מכירות במיקור חוץ עבור מגוון רחב של לקוחות,כאשר המיקוד והמומחיות שלנו היא לעבוד עם עסקים בתחום ההדרכה וההכשרה.

כיום בפירמה פועלים 12 צוותי מכירות שונים המוכרים בהיקף של כ-2 מיליון ₪ בחודש, כשהמוצרים העיקריים הם קורסים, תוכניות לימודים וסדנאות.
הצוות שלנו כולל עשרות אנשי מכירות, מחלקת גיוס, מחלקת אופרציה, סגל של מאמני מכירות ומנהלי מכירות ומחלקת הדרכה. 

כל מי שלוקחים חלק בפעילות של הפירמה חיים ונושמים מכירות ועובדים יחד כדי למקסם את התוצאות עבור הלקוחות שלנו – שזה אומר פי 2, פי 4 ופי 10 יותר רווחים בהשוואה לתחילת העבודה.

אם גם אתם רוצים לקחת את המכירות שלכם לרמה הבאה, 

אשמח לבדוק איתכם התאמה משותפת ולעמוד לרשותכם עם כל הידע, הניסיון והכלים שצברנו לאורך השנים.

שאלות ותשובות

התשלום תלוי בהרבה משתנים, שנגזרים מאופי המכירה ומורכבות מערך המכירות שנקים – אבל צא מנקודת הנחה שאם אנחנו עובדים עם חלק מהחברות המובילות במשק בתחומן (ניתן לראות דוגמאות בראש העמוד), מדובר בהסדר שנוח ומשתלם מאוד לשני הצדדים. נשמח לפרט הכל בשיחת טלפון ראשונית. 

אם אתה מרוצה מהביצועים של אנשי המכירות, אז אתה לא צריך אותנו 🙂 
אבל אם אתה מרגיש שניהול אנשי המכירות לוקח לך יותר מדי זמן ואנרגיה מאשר תכננת, מרגיש שאפשר להעלות את אחוזי ההמרה ואם באופן כללי אתה חושב שיש לאן להשתפר… אז שווה שכן נכיר.

 אגב, יש גם אפשרות שנפעל בשיתוף עם אנשי המכירות שלך.

את המשאב היקר ביותר שיש לך בתור איש עסקים – זמן. להתעסק בראיונות, חפיפות, הטמעה, הסתגלות וניהול… כל אלו הם זמן יקר, ששווה לך המון כסף.

תאר לעצמך אם המכירות היו פשוט מתרחשות 'על אוטמוט' ואתה בראש שקט לפתח את העסק? זו לא סיסמה, זו מציאות שאנחנו מייצרים לשותפים שלנו וזו הצעה שאנחנו שמים גם לך על השולחן.

לא, אלא אם תרצה. אפשר להתממשק עם אנשי המכירות בהדרכות נקודתיות, שיחות אישיות או הזדמנויות אחרות. אנשי המכירות עובדים עבורך, אבל לא אצלך – הם מנוהלים תחתינו, ככה שאין לך אחריות עליהם (חוץ לספור את הכסף שהם מייצרים לך). 

שאלה חשובה!

אף אחד לא יכול להבטיח "100% הצלחה!" וגם לא "20% המרה!" ומי שכן… צריך להתרחק ממנו כמו מאש. אבל יש לנו ניסיון של מעל 10 שנים בהקמה וניהול של מאות מערכי מכירות, ניסיון בגיוס והכשרה של 200 אנשי מכירות בממוצע כל שנה, שותפויות שמייצרת תוצאות עם חלק מהעסקים המובילים במשק– ואנחנו חיים ונושמים מכירות. זה כל מה שאנחנו עושים! כל יום, כל היום.

לא. לא מכרנו, לא שילמת (חוץ מעלות ליד) – אין קאץ'.

שאלה נהדרת.

יש הרי הרבה סוגי מכירות – לדוגמא PUSH, PULL, מכירה שמגיעה מתוך מכירה קודמת (אפסייל) ויש מכירות ייעוציות, כמו התאמת קורס לסטודנט מתעניין. והנה סקופ: אין איש מכירות שיתאים לכולם! 

איש מכירות שלא אפה עוגה, יתקשה למכור קורס אפייה, כמו שאיש מכירות שלא מבין במחשבים יתקשה למכור קורס סייבר. אז אנחנו מראש מאפיינים איזה איש מכירות המותג שלכם צריך – והחל מתהליך גיוס מחפשים את האדם המתאים, וזה כולל (כמובן) מכירות ייעוציות.

הגעת עד לכאן…

ועדיין יש התלבטות אם להשאיר פרטים ולקבוע איתנו שיחת היכרות ראשונית? לגיטימי לחלוטין.

אבל אין צורך להתלבט יותר מידי,
השירות שלנו ייחודי ומתוקף היותו כזה, אנחנו לא מתאימים לכולם.

אז אם אתה או אתה עומדים בתנאי הסף, אנחנו מציעים פשוט להשאיר פרטים ובשיחה קצרה נבין ביחד אם יש בסיס להמשך. וגם אם לא תהיה בינינו התאמה?
נעשה מאמץ לשחרר אותך עם לא מעט ערך ובטוח נישאר חברים.

*רוצה לבדוק אם תוכלו לשחרר אותי ממערך המכירות – ולהכניס יותר רווחים לעסק