עם הכשרה של מעל 350 אנשי מכירות כל שנה | הקמת צוותי מכירות בחברות המובילות במשק
נמרוד הבדלה- מנכ"ל חברת המכירות NOVA מציג-
מתאים עבור: עסקים ללא צוות מכירות | עסקים עם צוות מכירות | עסקים עם צוות מכירות בעל אחוזי המרה נמוכים
5 שלבי השירות
#1 פגישת אסטרטגיה
פגישה אסטרטגית להתאמת התהליך במיוחד עבור צרכי העסק
#2 בניית תשתית מכירות
הכנת חומרי המכירה כולל תסריטי שיחה, מערכי טיפול בהתנגדויות, מודל תגמול, אפיון CRM ועוד
#3 גיוס
נאתר עבורך את אנשי המכירה המתאימים לעסק שלך: כולל איתור קורות חיים, סינון, ראיונות טלפונים וראיונות פרונטליים
#5 הטמעת התהליך
ליווי אישי של מאמן מכירות צמוד לטובת הטמעת הרגלי המכירות מצד אחד ומצד שני שמירה שהמכירות גדלות בקצב הנכון כולל בקרה ומשוב על שיחות
#4 הכשרה
הכשרת צוות יציב שלא מתחלף "חדשות לבקרים"
(ולא דורש יציאה לגיוסים יקרים כל פעם מחדש)
* 100% אחריות לבניית צוות המכירות.
גיוס והכשרת אנשי המכירות –
נאתר את אנשי המכירות המדוייקים עבור העסק שלך,
לאחר מכן נכשיר אותם במטרה להגיע לביצועי שיא.
בניית תסריטי מכירה ממירים –
שמצד אחד יגדילו את המכירות,
אך מהצד השני, לא יצרו תיאום ציפיות כוזב אצל הלקוח.
בניית מודל תגמול –
כזה שיתמרץ את איש המכירות מצד אחד,
ומהצד השני, ישאיר את החברה ברווחיות מקסימלית.
צוות מכירות יציב –
שלא מתחלף חדשות לבקרים.
שלא דורש יציאה לגיוסים יקרים כל פעם מחדש.
גיבוש נהלי עבודה –
לניהול שגרתי של צוות המכירות, מבלי להפוך למנהלי מכירות.
גיבוש נהלי עבודה –
לניהול שגרתי של צוות המכירות, מבלי להפוך למנהלי מכירות.
צוות מכירות יציב –
שלא מתחלף חדשות לבקרים.
שלא דורש יציאה לגיוסים יקרים כל פעם מחדש.
מוכן שנבנה גם אצלך צוות מכירות שיגדיל משמעותית את המכירות?
ניסיון מהשטח
מדובר על השירות היחיד בישראל שמוענק על ידי מי שמגיע מהשטח ומתעסק במכירות יום יום, עם ניסיון של 10 שנים וניהול 30 אנשי מכירות על בסיס יומיומי והקמת מאות מערכי מכירות.
מקסימום איכות במינימום זמן
תוך חודשיים בממוצע העסק שלך מקבל מערך מכירות עם עד 4 אנשי מכירות שממירים לידים – לעסקאות.
(* יותר אנשי מכירות עשוי לקחת יותר זמן).
גם לעסקים עם צוותי מכירות
בין אם יש לך כרגע צוות מכירות שאינך שבע רצון מביצועיו- נדריך ונגייס אנשי מכירות שיגידילו את המחזור שלך מהר.
התחייבות להצלחה
עד שלא הוקם צוות מכירות – השירות לא מסתיים.
מי שאחראי על המכירות בעסק הוא מישהו במשרד,
שעושה את זה "על הדרך",
ובהתאם גם איכות המכירה 😧
עסק שמגייס 1-2 אנשי מכירות,
ככה שבעל העסק משקיע המון זמן וכסף בהכשרות,
ועד שמערך המכירות מתייצב- מישהו עוזב 🤦
שתי הדרכים- לא אידאילות, רווחי העסק נפגעים ומרוב הכשרות-לא רואים סליקות.
נעים מאוד חברים,
שמי נמרוד הבדלה 👋
בעל למאי ואבא לעומרי,
מדריך ומנהל מכירות תכף 10 שנים.
בזמן הזה צברתי ניסיון רב בהקמת צוותי מכירה, ניהול לקוחות בכל סדרי הגודל, אימון מכירות, הדרכת קורסים והנחיית סדנאות וכנסים רבים.
בנוסף בעל ניסיון בגיוסי הון והשקעות בהיקפים של מאות מיליוני ₪,
כולל הקמת מערכי מכירות וייעוץ עסקי עבור חברות במגוון תחומים, כולל מהגדולות במשק.
במסגרת העבודה גייסתי והכשרתי למעלה מ-900 אנשי ומנהלי מכירות, שמיקסמו מכירות והגדילו הכנסות עבור הארגונים שלהם על-ידי אימון צמוד והטמעת מערכי מכירות ונהלים ברורים ומותאמים אישית.
כרגע מכהן כבעלים של חברת NOVA,
של חברת המכירות Bamboo,
ושותף מייסד בקבוצת סטואה נדל"ן.
ואחרי כל ההקדמה הזאת,
אם אתם בעלי עסקים,
חשוב לי לספר לכם …
איש מכירות טוב- יכול לייצר
ROI-Return Of Investment
חיובי בצורה משמעותית לבעל העסק.
כדי להדגים בצורה הכי פשוטה,
נשווה בין שתי דוגמאות –
באחת בעל העסק עושה את המכירה בעצמו
ובשנייה יש לו איש מכירות
כמעט פי 4 בשורת הרווח.
*וזה עם איש מכירות (אחד) במשרה מלאה עם יחס המרה ממוצע (10%).
אבל מעבר לגדילה בשורת הרווח –
החלק הכי קריטי הוא שיש לבעל העסק יותר זמן לפתח ולמנף את העסק שלו,
ולהתעסק במה שהוא אוהב באמת.
אז איך תוכלו לעשות את זה גם אצלכם בעסק?
תסריטי מכירה מותאמים ללקוח הקצה ולמוצר. בנוסף תסריט למכירות המשך כדי להגדיל רווחים מלקוחות קיימים.
כל עובד שמגיע צריך להיתקל בהתנגדויות מכירתיות ומקצועיות- כבר בהכשרה, ולהבין את הפורמט להתמודדות יעילה
מודל תגמול טוב- זה מודל תגמול שמייצר כסף בעסק.
מודל תגמול טוב גורם לאיש המכירות למכור יותר – אם המדרגה הבאה קרובה- זה מה שיגרום להם להוציא עוד מכירה.
בנוסף, מודל תגמול טוב שומר על מערכת אינטרסים בריאה בין עובד ומעסיק ומהווה את אחד הכלים החזקים ביותר למשיכת 'טאלנטים'.
נהלי עבודה נועדו כדי לייצר שקט תעשייתי לבעל העסק, עם וודאות שהדברים מתנהלים כמו שהוא תכנן מצד אחד ומצד שני עוזרים לאיש המכירות לנוע בחופשיות בגבולות גזרה בריאות.
אנחנו נגד הגדרת נהלים ברמת קונוטציה שמקטינה ראש אלא להיפך – אנחנו בעד הגדרת נהלים בהקשר של גבולות גיזרה כלליים המאפשרם לעובדים שלנו לרוץ עם הגדלת ראש בתוכן.
הגיוס הוא הדבר הכי חשוב בכל עסק.
המטרה היא למצוא את האדם הנכון למשימות של התפקיד.
בעלי עסקים עושים טעויות רבות בגיוס אנשים לעסק שלהם, כמו:
– לא מאפיינים את המשרה אלייה הם מגייסים
– לא מאפיינים את האדם אותו הם רוצים בחברה
– לא מכינים הגדרת תפקיד מסודרת דרכה יהיה אפשר לגייס ברמת דיוק גבוהה
התוצאות של אותן טעויות היא שריפת זמן וכסף של בעל העסק,
ובעיקר המון תסכול שנובע מכך שהוא לא מוצא את האדם הנכון.
יש שיטה נכונה לגייס והיא עובדת
(אומר את זה עם ניסיון של גיוס של כ- 350 אנשי מכירות בשנה למגוון ארגונים)
לימוד תהליכי מכירה, טיפול בהתנגדויות, תסריטי שיחה
סימולציות ותרגולים
לייצר מדדי בקרה ולוודא שהעובדים בלמידה, בקשב ומיישמים.
להעביר ולהנחיל את החזון של החברה
לשתף מה נעשה עד כה בחברה
ללמד על הבידול והייחודיות של המוצר
ניהול הזמן לפי חשיבות המשימות.
אישית- משתמש ב"שיטת הרמזור":
אדום- משימות דחופות
ירוק- משימות לא דחופות
כתום– משימה דחופה, אבל אפשר להסיט אותי ממנה.
מומלץ שכל איש מכירות יקבל ליווי ממאמן מכירות אישי צמוד שנותן לו משובים על השיחות, מדריך ומכוון כדי ליישם עם העובד את כל החומרים שהוא למד בהכשרה.
במקביל בעל העסק צרך לשאוף לקבל ליווי אישי עסקי שמהותו לתת לו כלים ניהוליים איך לנהל את מערך המכירות החדש בעסק שלו.
מקסום יחסי ההמרה.
ניהול יעדי מכירות ישירות ותומכי מכירות.
זה דימה מחברת "יזמניק".
אחד שתמיד ידע למכור את עצמו,
אבל לא ידע לשחרר את עניין המכירות ועשה הכל לבד .
כשהוא התחיל את התהליך של הקמת מערך המכירות איתנו בNOVA–
בנינו את מערך המכירות וגייסנו עבורו את אנשי המכירות-
שמותאמים לתחום שלו ומוכרים בשפה שלו.
אנשי המכירות קיבלו במסגרת הליווי הכשרה מלאה וקיבלו תסריטי מכירה מותאמים.
כשהתחלנו את התהליך, דימה התגורר בישראל,
והיום הוא גר ב…תאילנד.
יש לו עובדים בישראל – שבעצם עושים את כל תהליך המכירה עבורו.
לא רוצה למכור חלומות – לא כל אחד הולך לגור בתאילנד, וזאת לא המטרה.
אבל זה נחמד לראות איך כשהתהליך עובד-
מנגנון המכירות הופך להיות די עצמאי,
ואפשר להגיע לרמה שמערך המכירות פשוט פועל לבד,
כמו מכונה משומנת.
הרבה בעלי עסקים שמתעניינים בליווי עם NOVA,
מרגישים שבעסק שלהם אי אפשר להגדיל את כמות המכירות משמעותית( scale-abillity),
ולייצר מערך מכירות יציב,
בגלל אופי העסק וסוג המוצר שלהם.
מה שמייצר מצב שאותם בעלי עסקים מרגישים שהם צריכים להתמודד עם הכל לבד, שאין פתרון מתאים לייצב את מערך המכירות שלהם,
ואז הם פשוט שופכים כסף לפח.
אז בואו ואומר לכם:
יצא לי ללוות עסקים ומוצרים מכל התחומים-
נדל"ן, מפעלים, פרילנסרים, הייטק, קורסים… כל תחום שרק תחשבו עליו
ואין עסק שלא מתאים לו מערך מכירות, השאלה היא רק- 'איך?'
אפשר לנסות להקים את המערך לבד (ניסוי ותהייה).
אם צריך עזרה – אני מנחה כנסים על איך להקים מערך מכירה מאפס או לשפר את הקיים (מוזמנים),
יש לי המון חומרים שאני מפרסם תדיר ברשתות החברתיות,
|חיפוש של השם שלי בGOOGLE יקפיץ לכם לא מעט תוצאות.
והאמת, זו דרך טובה שגם נותנת המון ניסיון… החיסרון היחיד שזה לוקח המון זמן.
או שבמקום כל זה אני והצוות שלי פשוט נעשה הכל עבורכם.
נגיע לעסק שלך,
ובין אם יש לך צוות מכירות או לא,
נקים לך צוות מכירות חדש וחזק בתהליך של חודשיים בממוצע.
שיכניס לכם מאות אלפי שקלים בכל חודש.
העסק שלכם ייחודי –
ולכן גם התהליך איתנו הוא ייחודי ואישי.
נחזור בשיחה עד 24 שעות
אני או אחד מהיועצים שלי נחזור טלפונית לקיים שיחת התאמה
[ללא עלות או התחייבות]
בה נבין בדיוק מה העסק שלך ואם מדובר בתהליך שיכול להתאים עבורך
נקיים פגישה אסטרטגית להתאמת התהליך לעסק הייחודי שלך
מכינים את חומרי המכירה ובונים את תיק המכירות של העסק-
תסריטי שיחה, מערכי טיפול בהתנגדויות, מודל תגמול לאנשי המכירות ונהלי עבודה.
תהליך הכולל איתור קורות חיים, סינון, ראיונות טלפוניים וראיונות פרונטליים- עושים את כל הראיונות עבורך אצלך בעסק (או כל מקום אחר 😎).
הכשרת מכירות לפי מודל ה- S.O.D.A– הסטנדרטיזציה שלנו לפיה עובדים בהצלחה למעלה מ6,000 אנשי מכירות ובעלי עסקים.
אנחנו כבר נשבור את הראש (ואת שיאי המכירה האישיים בעסק שלך) עם הנושא הזה.
מקבלים ליווי אישי של מאמן מכירות לכל אנשי המכירות, לטובת הטמעת הרגלי ניהול מכירות, בקרה ומשוב על שיחות ובקרה שהמכירות גדלות בקצב הנכון.
צריך תיאום ציפיות, נעשה זאת בשיחת אבחון.
אפשר לראות תוצאות מאוד מהר מצד אחד, אבל זה גם יכול לקחת זמן- יש הרבה דברים שתלויים בתהליך.
זה לא רק שאני או היועצים שלי מגיעים לעסק וצומח עץ עם כסף.
כשבונים תשתית נכונה נוצרת אלטרנטיבה לזרימת מזומנים בצורה נכונה.
צריכה להיות מערכת תפעולית שתומכת בתהליך.
אנחנו נגיע אליכם, לא צריך להגיע אלינו.
אתם יכולים להגיע אם ממש תרצו- יש לנו מגוון תיונים, חלב סויה, חלב רגיל וגם נארגן לכם כיבוד… 😀
אבל השירות בנוי כך הוא שאנחנו מגיעים אליכם.
חשוב להבין- בשיחת אבחון נבין האם אנחנו בכלל יכולים לצאת לתהליך ביחד.
דבר שני לא משחררים את התהליך עד שנוצרה הצלחה.
בוודאי. הרבה מהתהליכים שלנו הם עם אנשי מכירות שעובדים מהבית.
בעלי עסקים עם מחזורים של
30,000- 100,000 ש"ח
בעלי עסקים עם 1-5 אנשי מכירות
עסקים עם מערך מכירות קיים המעוניינים לשפר את ביצועיו בצורה דרמטית
בעלי עסקים שלא מוכנים לשחרר מעצמם את מערך המכירות
בעלי עסקים שמחפשים פתרון מהיר ולא באים מוכנים לתהליך
ועדיין מתלבטים?
מובן לגמרי.
אבל כנראה שקראתם עד כאן מכיוון שאתם רוצים לשפר את ביצועי המכירות בעסק שלכם,
בין אם אתם ONE MAN SHOW שהמכירות לא משאירות להם זמן ל… כלום,
בין אם צוות המכירות בעסק שלכם לא יציב או לא עובד כמו שציפיתם.
אני מקדיש את הקריירה שלי בדיוק לנושא הזה,
ובעל ניסיון של שנים בהקמת צוותי מכירות עם הגופים הגדולים במשק.
אומרים ש"אין הנחתום מעיד על עיסתו"…
אבל אם אתם רוצים מישהו שבאמת חי מכירות – אז אני כאן.
תוכלו להשאיר פרטים ואחזור אליכם לייעוץ בהקדם,
ונוכל להבין ביחד אם השירות מתאים לכם.
אתר זה אינו חלק מאתר פייסבוק או מחברת פייסבוק, בשום צורה. פייסבוק הוא סימן מסחרי השייך לחברת פייסבוק העולמית.