לבינתיים,
מזמינים אותך לצפות בהסבר איך עובד השירות ומה זה כולל
מזכירים
השירות לא מתאים לכל אחד, ומצריך עמידה ב-5 פרמטרים:
השירות לא רלוונטי למוצרים בהם אין אפשרות לצמיחה אגרסיבית.
לדוגמה: אם אתה נותן שירות יחיד, ואין בכוונתך להרחיב את כוח האדם.
אם אתה מוכר שעות ייעוץ אישיות שלך וכו'.
לרוב לפני רמת ההכנסה המינימלית הזאת,
יש עדיין אתגרים של one man show, ולא יהיה נכון עדיין להצמיח את העסק בצורה אגרסיבית (צריכים להיות מוכנים לצמיחה). אם אתם חושבים שהמקרה שלכם שונה מסיבה כלשהי, דברו איתנו 🙂
שווי חיי הלקוח (כמות הרכישות שהלקוח יעשה לאורך זמן) צריכים להיות שווים את העסקת איש המכירות.
במילים פשוטות, אם אתה מוכר מכירה חד פעמית של 50 ש"ח, ללא המשכיות עבור הלקוח, השירות לא מתאים עבורך.
אבל אם העסק שלך מוכר
1. מוצרים/שירותים חד פעמיים בשווי של מעל ל2,000 ש"ח
או
2. מכירה ראשונית נמוכה של עשרות-מאות ש"ח, אבל עם לקוחות חוזרים (לדוגמה לקוח שקונה תוספי תזונה כל מספר חודשים, או עסק שמוכר סחורה לקוסמטיקאיות וכו')
או
3. עסקאות רטיינר
כמו לדוגמה סוכנויות שיווק, או חברות SaaS עם מנויים חודשיים
אז השירות הוא בדיוק עבורך
אם העסק שלך כבר מעסיק צוותים של אנשי מכירות, אז זאת כמובן לא בעיה עבורך.
אבל אם אין לך עדיין אנשי מכירות, אז צריך שיהיה לך את הנכונות להעסיק אנשי מכירות.
זה נשמע טריוויאלי, אבל רבים מבעלי העסקים שאין להם עדיין אנשי מכירות, בטוחים שאף אחד לא יוכל למכור במקומם ושהמכירה שלהם מיוחדת.
היא לא.
(וגם אם כן, תפקידנו לפשט אותה ולמצוא את אנשי המכירות המתאימים. רק נצטרך את הנכונות ושיתוף הפעולה מצידך)
מאחורי הקמת מערך מכירות, יש צוות שלם שעובד ימים כלילות עבורך ההצלחה שלך.
אנחנו לא עובדים עם אנשים שלא נעים לעבוד איתם, ולא עם עסקים מתחומי ההימורים, עישון, סמים, פורקס, או עסקים לא חוקיים.
פחות זורם לך להמתין לנציג? מבינים לגמרי.
יכול כבר עכשיו לשלוח לנו וואטסאפ
אתר זה אינו חלק מאתר פייסבוק או מחברת פייסבוק, בשום צורה. פייסבוק הוא סימן מסחרי השייך לחברת פייסבוק העולמית.
Built with fun by